torsdag 2 mars 2017

Datenight & Tommy Nilsson på Åhaga - Borås

Iordningfixad för date.


Igår tog jag med mannen min på date.
Redan i november på Fars dag fick han biljetter till just denna kväll.
Kanske mer biljetter till mig men vad gör det :)

En kväll på Åhaga med Tommy Nilsson stod på agendan & jisses vad jag har längtat efter denna
kvällen - inte för att Tommy är någon idol men han har ju gjort så sjukt mycket bra låtar.
Dessutom var han ju med i förra årets "Så mycket bättre" & gjorde grymma tolkningar.

Konserten höll på i över 2 timmar, det var även en liten paus på ca 15 min.
Många låtar kände man igen & sjöng med i men även några låtar som var helt okända för mig.

Den där Tommy.
Sjukt snygg.
Sjukt sexig.
Sjukt manlig.

Han kan den där.. att ge publiken en bra show, sjunga, underhålla ja you name it!
Är grymt nöjd över kvällen & hade lätt kunnat tänka mig se honom igen.

Tack min gubbe för en mysig kväll!


"En dag när vindarna bär... En dag står du & jag här... "


Hans röst är något speciellt.


Lite mellansnack som fick publiken att skratta.



Tack Tommy för en fantastisk kväll.
Ännu en kväll att spara i minnesbanken.

2 kommentarer:

  1. Vad jag ser fram emot 24 nu. Läste även om konserten i BT när jag var hos mina föräldrar igår. Jaja tre veckor går fort.
    KRam och trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kommer få en kanonkväll!! Jörgen som var lite skeptisk till en början o inte så sugen ändrade åsikt under kvällen. Han tycket om det han också :)
      Om 3 v är det din tur.. :)
      Kram & trevlig helg!!

      Radera