måndag 5 december 2016

Födelsedag.

Den 2a december fyllde jag år.
Har nu hunnit bli 41 år gammal & ser mig fortfarande som ung.

Tanken var att jag inte skulle ha något kalas men då svärmor ville gratulera mig passade jag även på att bjuda in min pappa & ena systern, den yngsta bor i Trollhättan & vi ska ses en annan dag.

Då det blev hastigt bestämt om ett kalas gjorde jag så gott jag kunde av saker jag hade hemma.
Oplanerat kalas som ändå blev bra & vi hade riktigt trevligt!

Chokladbollar av ProPud.
Strikt LCHF.

Raw pepparkaksbollar.
Liberal LCHF.

Bananmuffins med grädde & blåbär.
Liberal LCHF.


Dukningen till kalaset samt en vetelängd som jag inte åt av.

3 olika rosbuketter fick jag.
En kartong med 12 olika teer.
En söt tavla.
Biljetter till Cabaret på Stadsteatern i stan.

2 kommentarer:

  1. Mycket fina blommor du fick.
    Jag har testat pepparkaksbollarna nu, tyckte de var ok. Men de andra här hemma rata dom.
    Propuden kanske man kan testa, gillar några av deras smaker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här hemma är det bara jag o Oscar som gillar dem.. men desto mer till oss :)

      Radera