torsdag 1 december 2016

Ostbröd & önskelista.

Såg ni julkalendern i morse?
Vad tyckte du?

Jag tycker att den verkar mysig. Lite spännande o så där julig som man vill
att en kalender ska vara. Har laddat ner appen, där kan man spela ett spel om dagen fram till jul. Ladda ner den om du inte gjort det redan "Selmas saga" heter den. Detta året kommer jag nog följa kalendern, har inte gjort det riktigt de senaste åren.

I em när mannen min slutat arbetet ska familjen åka iväg till Liseberg.
Vet att de kommer äta på Burger King & jag passade på att baka ostbröd i morse & gjorde mig en
smarrig smörgås med stekt ägg, skinka och grönsaker.
Det gäller att planera vad man ska äta när man åker iväg så man inte faller för
frestelser. Kommer nog ha svårt för att inte smaka på en churros för de är ju sååå goda!

Då vi kommer träffa Tomten så har Oscar o jag knåpat ihop en önskelista i form
av en gran med lite kulor.
Tänkte överlämna den idag o så får vi se om Tomten kan ordna lite paket som önskas?


Min smarriga macka till ikväll.

Oscars önskelista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar