onsdag 30 november 2016

Sista dagen.

Ja, då är dagen här.
Dagen som jag har blandade känslor för.
Osäkerhet, ångest, förväntan, glädje, oro, redo...
Ja som du märker är det mycket känslor.

Det är sista dagen på min sjukskrivning.
I morgon börjar jag arbetsträna på mitt jobb.

Inte inom vården utan det ska vara administra åtaganden.
Detta gör att jag inte känner så mycket stress.

Har saknat mina kollegor, gemenskapen, skratten o de spontana kramarna vi ger varann då o då.
Saknar inte stressen samtidigt som jag saknar vården så det är blandade känslor.

Ser dock fram emot morgondagen fast vet att det kommer pirra rejält i magen men
det kommer gå hur fint som helst.

Vårat lilla juleträd har kommit fram.

1 kommentar:

  1. Lycka till i morgon och framöver, håller tummarna att det ska gå bra.
    Kramar

    SvaraRadera