söndag 13 november 2016

Helg o fars dag.

Häftiga kreationer på grenarna igår.


Helgen börjar gå mot sitt slut men än är det många timmar kvar.
Har Du gjort något roligt?

Vi har inte haft några planer denna helgen alls, det enda var att vi skulle åka till
Coop på lördag morgon. Varför undrar du?
Jo, de har totalrenoverat butiken & måste säga att det kan lätt bli min favoritbutik nu.
Allt är fräscht & de har ett jättestort utbud på ekologiska produkter & eftersom jag är mer
medveten om vad jag stoppar i mig så är det rena himmelriket att gå där o kika på alla
burkar o förpackningar.

Igår tog även hela familjen en promenad efter handlingen.
Halkigt men väldigt uppfriskande. Älskar när man blir så där rosigt röd om kinderna o att
det nästan sticker i dem när man kommer in i värmen.

Jag har även påbörjat ett julpyssel men mer om det inte ett senare inlägg.

Nu har jag o Oscar precis varit ute 1 timma, promenerade i rask takt i 40 min av den timman & att gå med en 5-åring som pratar hela tiden tar på krafterna. Jag glömmer av att andas så jag blir helt slut.. till slut svarade jag "Ja vet inte" på alla frågor ha ha ha.. men mysigt hade vi.
Väl hemma så skottade vi lite då det har börjat töa, hatar om slasket blir till isfläckar.


Fars dag idag med.. inget vi firar speciellt men en liten sak ska mannen få ändå.
Han är ju trots allt världens bästa pappa ju.



Himmelriket, mittemot denna bilden fanns det ännu mer av andra märken.
Bor du i Borås o föredrar ekologiskt/glutenfritt så besök nya Coop.

Önskar dig en fortsatt bra dag o krama om någon du tycker om en extra gång!!

2 kommentarer:

  1. Det är kul att handla i välfyllda butiker som har allt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är riktigt roligt.. ser fram emot lördagens handling då jag får kika ännu mer :)

      Radera