söndag 6 november 2016

Jill Johnson på Åhaga, Borås.

När min man fyllde år fick han konsertbiljetter till Jill Johnson.
Han har tyckt mycket om henne i flera år o tyckte detta var en superbra present.

Jag själv är väl inte lika stort fan men visst är hon bra o jag har fått upp
ögonen för henne på ett annat sätt nu när hon är med i Så mycket bättre.

Jill som nyligen släppt en ny skiva spelade låtarna med känsla o hela konserten var öppen, naken, ärlig o jävligt bra. Hon har en otrolig sångröst o får med sig publiken.

Nu ska jag inte skriva en recension men kan bara avsluta med att hon har fått ett nytt fan o jag har fått mig en ny idol.

Magisk kväll med superbra musik o bästa sällskapet av min man!


En dricka till min man o en kaffe till mig innan showen.


Vi satt på 3e raden o såg otroligt bra.

Fina Jill.


Häftig ljusshow o ett duktigt band.


Hon avslutade allt med 2 extra låtar o en av dem var
"Open your heart" av Tommy Nilsson från "Så mycket bättre".
Han kommer till Åhaga nästa år o jag ska kika på biljetter.

1 kommentar:

  1. Samma här, har inte varit något fan. Men va grym hon är, och vilken röst. Tror Tommy kan vara grym att se med.

    SvaraRadera