måndag 21 november 2016

Framtiden.

Är nyss hemkommen från ett planeringsmöte som handlade om mig.

Att sitta där o berätta för sin chef, läkare o en företagsssköterska om sina tankar o funderingar i nuläget är jobbigt.
Det är svårt att ibland sätta ord på det som man vill ha sagt.
Jag hade med mig min man som stöttepelare idag o det kändes otroligt skönt.

Vad kom vi fram till då?
Jo, nästa vecka ska jag börja arbetsträna på avdelningen som jag jobbar på.
Jag kommer få administrativa uppgifter vilket gör att jag inte kommer ha patientkontakt, skönt.

Detta kommer vara under en period vilket gör att jag kommer jobba 2 timmar/dag 4 dagar i veckan.

Med skräckblandad förtjusning ser jag fram emot att få komma igång.
Få lite rutiner igen, har saknat just rutiner.

Håll tummar o tår för att det kommer gå bra för mig!

På byrån i hallen.

4 kommentarer:

  1. Lycka till och hoppas att det kommer fungera fint!
    /Anna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack o det tror jag att det gör.
      /Hanna

      Radera
  2. Håller tummar och tår för att det ska gå bra för dig. Hoppas du hittar ett alternativ som gör dig gott och att det får ta sin tid, hoppas inte försäkringskassan stressar på någon som man inte är redo för. Stort lycka till och kram

    SvaraRadera
  3. Försäkringskassans handläggare jag har är urgullig. Hon vill som jag att det ska bli omplacering. Innan det sker blir det administrativa uppgifter på avd. Kommer säkert gå bra om jag tillåter mig själv att ta det lugnt o inte hetsa/stressa in i något igen. Kram

    SvaraRadera