söndag 6 november 2016

Pyssel.

Julmusiken strömmar i högtalaren o min lista på Spotify spelas.
Fick sån julkänsla nu när snön är här & vi har redan varit ute o lekt o skottat.

När vi kom in så fortsatte jag med mitt pyssel.
4 flaskor som har klätts med snöre.
4 flaskor som ska bli en Adventsljusstake.

Nu står de på tork o ska sedan dekoreras.

Etiketter får man lätt bort med hjälp av Bensin.
Finns bland städartiklarna i butiken.

Tapetklister o snöre är allt som behövs.
Kladdigt värre men klister är lätt att skölja bort.

Ser ni snön, den har helt täckt gräsmattan.

2 kommentarer:

  1. Ser fint ut. Har inte börjat tänka på vad jag ska ha för adventsljus i år ännu, dags att tänka ut nått. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer ha flera stakar i hemmet, vill inte låsa fast mig vid just en :)

      Radera