torsdag 24 november 2016

Mina adventsljusstakar.

Nu har jag mina adventsljusstakar färdiga inför söndagens 1a ljus.
Advent väntas & julmyset är på gång.

Nu är det inte alla som gillar julen av olika anledningar men jag fullkomligt älskar julen.
Detta är en högtid där jag får gå all in på pyssel & pynt.

Jag brukar vanligtvis bara ha en adventsljusstake som vi tänder vid frukosten på söndagar.
I år har jag 3.
Kunde inte motstå att göra i ordning 3 då jag en utav dem gjort själv.


Den traditionella med svampar som står på köksbordet.



Den lite mer moderna som står på vårat sidebord jämte soffan.
Köpte staken på Ge-kås & bilden visar inte riktigt men den skimrar i guld mellan
den vita färgen, därav lite guldpynt.



Dessa flaskor har jag gjort själv.
Är grymt nöjd med dem & tycker de gör sig rätt på hyllan över köksbordet.



Nu behöver man ju inte tända alla 3 samtidigt, men söndagen är lång &
om inte annat kan man tända under veckan också.
Advent, vi är redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar