torsdag 3 november 2016

Ännu en gång... suck!

Har precis kommit hem från Vårdcentralen.
Är det inte det ena så är det de andra o jag börjar tröttna.

För ett tag sen skrev jag om mitt pekfinger som krånglar.
Fick då en kur på 10 dagar med Heracillin, pencillin.

Fingret blev mycket bättre men när kuren var slut blev det dåligt igen
så därför har jag ännu en gång varit hos läkaren.
Fick ännu en kur på 10 dagar för de vill gärna inte skära i fingret
då det är så mycket ömtåliga kärl o senor i vägen.
Jag vill inte heller att de skär i mig.. blä!!

Nu hoppas vi detta hjälper så snälla håll tummarna för mig!!



Dagens frukost innan läkarbesöket.
Har ett konto på Instagram där jag lägger ut mat mm inom LCHF som jag äter,
är du sugen på att hänga med där så säg till så får du namnet till mitt konto.

3 kommentarer:

  1. Å så tråkigt, håller tummarna att denna kur tar bättre.
    Jag vill ha ditt fullständiga recept på chokladbollarna med kokos. Har du med det på den sidan. Men till din konto på Instagram kan vara kul. Alltid hittar man nått nytt man vill testa även om jag inte kör med LCHF.
    Kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Jag följer dig gärna om jag får.
    /Anna.

    SvaraRadera