måndag 6 februari 2017

Ledig - rastlös

Ledig dag & visst är det skönt men jag är rastlös.

Igår kväll gick jag o dottern en pw. Under den så knickade jag till höftbenet på något konstigt sätt
så jag har haft ont sen igår. Haft en jobbig natt med värk som fortsatt idag.

Tanken var att jag skulle ut på samma runda idag men får fint vila o eftersom det snöar ute så vill jag inte riskera att halka heller.

Oscar är hemma med mig & vi har vilat, tittat på Harry Potter del 2 (har bara sett 1an o det i fredags)
bakat sockerkaka, ätit lunch & tvättat lite.

Strax tänkte jag gå upp på övervåningen & träna lite med hantlar & gummiband.
Om jag inte kommer ut så ska jag banne mig röra på mig hemma.



Oscars fina sockerkaka som han fick hjälp med.
Åh nej - jag äter INTE!


Just det ja, jag har sökt ett jobb idag också.
Hoppas det ger resultat & vilket jobb det är vill jag inte avslöja.

Ha en fortsatt fin måndag för det tänker jag ha, trots lite värk.

1 kommentar: