torsdag 16 juni 2016

Höstens höjdpunkter.


Jag har inte ens påbörjat nedräkningen till semestern än men längtar redan till hösten. 

Vi har planerat in och bokat lite nöjen, kan säga att jag redan längtar.

Börjar med en komedikväll med Henrik Schyffert (dreggelvarning) och hoppas få skratta
så jag får ont i magen.

Sen fortsätter vi med en weekend i Stockholm, hotell och musikal är bokat.
Det är inte vilken musikal som helst utan musikalernas musikal:
The Phantom of the Opera
med Peter Jöback.
(Dessa biljetter är bokade 1 år innan så väntan har varit lång)

Avslutar denna nöjeshöst med en konsert, Jill Johnsson.
En present från mig på min mans födelsedag, eftersom han har sett min
favorit Jöback x antal gånger så bjuder jag igen så han får se sin favorit, Jill.



Mmm.. snygg eller??
(Bild lånad via Facebook)



En helg att se fram emot. Barnlediga, nöje, shopping och hotell. Kan inte bli bättre.
(Bild lånad via google.se)



En kväll med Jill, inte tokigt alls.
(Bild lånad via google.se)

En höst att se fram emot helt enkelt men även en vinter som säkerligen kommer bokas
med fler nöjen!!

Har du något kul inbokat under året? Tipsa gärna!

2 kommentarer:

  1. Vilken trevlig höst att se fram emot.Hade kunnat tänka mig och se Skyffert (inte dum att titta på heller ��)
    Ska se After dark. Väntar även på att Lena Ph ska komma till Göteborg.

    SvaraRadera
  2. Vi ska också till Stockholm och Fantomen i höst!
    /Anna.

    SvaraRadera