fredag 24 juni 2016

Veckan som gått...

Jag är GLAD över att veckan börjar gå mot sitt slut.
Jag är GLAD över att jag är ledig i 2 dagar.
Jag är GLAD över att få spendera dessa 2 dagar med familjen
för veckan som gått har varit otroligt tuff på jobbet med överbeläggningar.

Nu ska jag återhämta krafter under dessa 2 dagar o fast det är Midsommar så har vi inga planer.
Jag vet inte ens vad jag ska göra för tårta.. inte ens jordgubbarna är köpta.
Orken o lusten har inte infunnit sig, tyvärr.
Kroppen o hjärnan har loggat ur..

Tanken är ändå att vi ev ska till Liseberg i em/kväll men får se hur vädret blir.
Tänker inte gå där nere i ösregn.

Men Midsommar blir det i alla fall och nu får jag ladda med kaffe.. många koppar...
får nog bli en vila under fm för jag har bara sovit ca 5 timmar i natt.




Dotterns studentbukett håller sig fortfarande fin efter 2 v.
Detta får även bli våra midsommarblommor för att bege sig ut o plocka
blöta blommor efter hällregn är ingen större hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar