torsdag 2 juni 2016

Vatten.

I denna värmen behövs vätska.
Jag dricker över 2 liter när jag jobbar men är desto sämre på att dricka när jag är ledig.

Oscar är också dålig på att dricka vatten.
Är glad att han inte gillar juice o saft utan att det är vatten o ibland lite mjölk som gäller.

Han älskar vatten.

För att få i oss vätska slängde jag i frysta hallon o isbitar i vår stora behållare med tappkran. Detta gjorde att Oscar fick sig åtminstone 5 glas extra o jag med.

Nu ska här köpas in citroner o ha i vattnet.
Älskar fräscht citronvatten.

2 kommentarer:

  1. Å så skulle jag med vilja ha. Var har du köpt den?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just denna köpte jag på Ullared men det finns även på Ica, Lagerhause, Balders hage mfl ställen. Toppenbra o tänkte även ha den till studenten med citronvatten :)

      Radera