fredag 20 maj 2016

Fredag o toast.

Äntligen fredag eller vad säger du!?

Idag blev jag hämtad efter jobbet. Mina 2 killar har varit hemma i 2 dagar med förkylning med halsont o hosta. Själv har jag jobbat o ser fram emot en ledig dag imorgon.
Fick lite spontanbesök av min pappa på em-kaffe. Alltid kul att träffa den glade gubben o har alltid något kul att berätta.

Tanken är att vi imorgon ska vi sätta upp lite tavlor o få ordning på "pysselrummet". Det är sista rummet som väntar på "piff".
Sen är det lite textilier som fattas i huset i form av gardiner o mattor. Hade inte varit dumt med lite nya gröna växter heller men det kommer.

Nu har vi precis ätit kvällsmat i form av toast. Mina innehöll kyckling, ananas, salladslök o ost. Givetvis med ett glas kall mjölk till.

Önskar er en trevlig kväll o här blir det nog tidigt i säng... typiskt fredagstrött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar