söndag 15 maj 2016

Strandmon.

Som vi kikat, suttit, klämt, jämfört priser o ändrat oss så bestämde vi oss äntligen för soffa o fåtölj i serien Strandmon från Ikea.

Älskar den höga ryggen o djupet är normalt så man inte behöver kräla sig ur soffa/fåtölj som en padda. Man sitter med bra komfort o är toppen för mig som emellanåt har migrän o inte kan ligga o sova. Då kan jag fint sitta o luta mig tillbaka i vardagsrummet istället.

Matta o bord fattas.
Har inte hittat något som fallit mig i smaken o än ekar väggarna tomma då jag vill känna in rummet innan jag borrar ev hål.
Sakta men säkert bildar vi oss ett möblerat hem o jag älskar det!
Måste nu hitta matta o ett bord.
Tänkte måla kistan men det är gubbens farfar som har gjort den
så den vill vi inte förstöra.




Väggar som ekar tomma är tråkiga men tids nog kommer det upp tavlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar