söndag 29 januari 2017

20 år.


Idag fyller vår dotter 20 år.
Tänk att det är 20 år sen som hon kom till världen.
Jag hade nyligen fyllt 21 när jag var höggravid & ja, hon var planerad.

Lever än idag med hennes pappa vilket många är imponerade av, visst har vi haft ett uppehåll på 3 år men ändå lyckats hitta tillbaka till varann.

Igår hade vi kalas för familjen.
Tyvärr kunde inte alla komma men trevligt hade vi ändå.


Presentbordet.
Av oss fick hon 2 buketter med plastrosor
1 varmare täcke till sängen
3 paket lösögonfransar
1 armbandsklocka
1 pärlat armband från lillebror
Vi fixade det mesta från hennes önskelista så jag hoppas hon blev nöjd.



Min & gubbens smörgåstårta.
Eftersom gubben min börjat med en striktare kost så åt han & jag av samma tårta.
Helt gluten & sockerfri. Det enda sockret vi fick i oss var av grönsakerna samt vindruvorna.



Gästernas smörgåstårta.
Samma innehåll & topping men annat bröd & annat format.


Jag åt en efterrätt till kaffet.
Proteinpudding med grädde & hallon.
Gästerna åt kladdkakemuffins med hallonfromage & färska hallon.

Kvällen avslutades med sällskapsspel när gästerna åkt & jag drack ett glas vin.
Innan vi gick till sängs tittade vi på en film, skräckis.



I morse överraskade vi dottern rejält.
Hennes bästa vän som hon inte sett på 2 år tittade in & gratulerade på födelsedagen.
Anledningen till att de inte träffats är att vännen flyttat till annan ort.
Tårarna kom hos Becka & jag blev också rörd/glad.
Att kunna överraska någon med något som inte förväntas är så kul.

Minen på henne var oslagbar!!

Tack F för att du kom & gjorde din vän glad!!!

Nu är firandet över & jag har haft ont i huvudet hela dagen.
Inte ens en pw på 45 min hjälpte men skönt att komma ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar