måndag 9 januari 2017

Ikea en söndag.

Vad passar inte bättre en söndag än en tripp till Ikea?
Tanken var att vi skulle åkt dit redan i lördags men snön satte stopp för våra planer plus att både gubben o jag hade ont i huvudet.

Vi var ute efter en bokhylla o hade sett en via nätet som skulle kunna passa.
Har en övervåningshall som är ganska omöblerad o det ekar lite lätt så en bokhylla till gubbens böcker fick det bli. Jag själv äger typ 10 böcker men desto fler kokböcker.



En fikapaus i shoppandet.
Jag tog en svart kaffe & ett glas vatten.




Köpte på mig en massa nya glasburkar till en liten söt rullvagn till köket.
Ville ha extra förvaring i köket för mina fröer o nötter.



Söt va?
Precis lagom o skönt att kunna stuva undan lite torrvaror från skafferiet.



"Ta kort på mig då mamma"
Oscar med allvarlig min framför de nya bokhyllorna.
Det blev Billys från Ikea. Tänkte komplettera med fler framöver men börjar med dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar