tisdag 24 januari 2017

Att göra något bra som jag trivs med.

Äntligen har det lossnat med promenader / pw.

Har kommit ut flera dagar i veckan & igår fick jag ihop milen!

Har inte gått så mycket på jag vet inte hur länge?
Känner att kroppen blir lättare för var dag som går & de backar som var tunga igår är lättare imorgon.

Min kondition har förbättrats & styrkan i benen är grymma.
Just nu kan jag gå flera gånger/ dag & längtar till nästa gång.

Det enda som behövs för denna form av motion är egentligen ett par bra skor
samt reflexer när det är mörkt.

Jag borde dock investera mig i en träningsjacka - har dåligt med tjockare tröjor
& att gå i sin vardagsjacka är ingen större höjdare.
Det blir varmt med täckjacka samtidigt som vädret blir mildare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar