onsdag 20 juli 2016

Härliga dag.

Började morgonen med att åka o storhandla innan värmen slog till.
Äntligen är sommaren tillbaka o fast jag trött så njuter jag o ler med hela kroppen.
Hela fm spenderade vi sen utomhus.

Storasyster solade o jag sprutade svalkande vatten på lillebror så att han blev blöt ända in på kalsongerna men kul var det.

Em spenderades vid det  nyinköpta pusslet från Gekås häromdagen. Regnet föll utanför o det var skönt med lite svalka. Det blev bara en snabb skur o innan vi hann svälja kaffet kom solen tillbaka.

Nu när vädret blev bra igen fick fint följa med Oscar ut så han fick cykla lite.
Upptäckte att hans kläder matchade cykeln. Såg himla kul ut.



Pussel i regnskuren o lite Celsius som piggar upp.



Oscars favoritnöje nu för tiden, cykla.



Middagen åt vi ute. Det blev grillat.
Benfri kotlett till mig med persiljesmör samt Erik Lallerstedt Bea-sås.
Så gott o varför ändra på ett vinnande koncept?
Familjen åt pommes o majskolv till o jag nöjde mig med haricots verts.


Snart är det dax för lillbus att sova så jag o gubben kan kika på ännu 1 eller fler avsnitt av "Sons of Anarcy". Vi är nog de sista som ser serien o vi är nu på sista säsongen o kommer sakna den som fasen.
Har skarpt diggat serien från första stund o alla dess knasiga karaktärer, en serie i min o gubbens smak. När den är slut så blir det "Orange is the new black" o senaste säsongen.
Tittar du/ni på någon serie, har du något bra tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar