lördag 23 juli 2016

Menskopp.



Bild lånad via google.se



Vad använder du för mensskydd?
Blöder du lite/mycket?
Rädd för läckage?
Känner du dig smutsig?
Slänger du ut mycket pengar på mensskydd?


Jag hatar verkligen att ha mens.
Visst är det ett tecken på att kroppen fungerar som den ska o att jag är frisk
men känslan när jag har mens hatar jag.
Känner mig smutsig, äcklig o oren.
Spelar ingen roll om jag precis duschat utan känner mig ändå oren.

Att alltid behöva tänka på att inte åka för långt bort utan att ha toalett i närheten är en jobbig känsla.
Oftast oroar jag mig i onödan för läckage men hellre en gång för mycket på toa än en för lite.

Jag har länge funderat på att testa på Menskoppen.
Har inte fått tummen ur o beställt men blir nog ett köp till hösten.

Har du menskopp?
Kanske funderat på att köpa?
Finns det några nackdelar med menskoppen?

Ge mig gärna svar om du har dem :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar