måndag 18 juli 2016

Shopping.

Klockan 5.15 ringde klockan i morse.
Kan ju säga att jag var trött, ändå är jag van att gå upp.

Efter en snabb kaffe hemma så bar det iväg till Ullared.

Egentligen var vi inte ute efter något särskilt förutom jeans till Oscar o ett Lego som han önskat sig.
Det blev Lego o givetvis lite till.
Jag köpte mig en pusselmatta samt ett pussel. Satt med lillkillen häromdagen o pusslade o fastnade som en tok så nu ska det pusslas på kvällarna.



Klart man ska fika när man är på Ullared men jag som lagt om min kost tog med egen fika hemifrån.
Istället för chokladboll, glass o fralla som de andra åt så fick jag 2 ostbröd med skinka o ost samt tomater. Till det en kopp kaffe o ett glas vatten.



Lite nya kuddfodral till vår säng fick följa med hem.
En räv med texten: "Surt sa räven om rönnbären", en med kvistar
(köpte även lakan i samma mönster)
o en med mönster i grått.
De 2 kuddarna som ser likadana ut hade jag sen innan.



Oscars Lego som han så länge önskat sig.
Han har sett reklam på tv o vi hade lovat honom detta.



Polislastbil med tjuvar mm...



Äntligen köpte vi oss nya sovrumsgardiner.
De mönstrade till vänster gillade varken jag eller gubben så vi lade ut lite
extra pengar för att få mörkläggningsgardiner.
När vi står i rummet så blev det en helt annan känsla o kort kan inte riktigt visa skillnaden men jag älskar känslan. Lite nya gröna växter o det lilla blå bordet som är Oscars ska bort så är det färdigt. 


En bra shoppingdag men mycket folk.
Nu blir det ingen mer resa förrän i september/oktober. Då ska vinterkläder inhandlas samt nya julgardiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar