söndag 24 juli 2016

Semesterfix.

Ännu en varm dag o vaknade med samma värk i huvudet som jag la mig med igår.
Gick upp strax efter 6 o satte mig på nedervåningen o lyssnade på Mattias Varelas
sommarprat, ni vet han som bla är med i Snabba Cash.

Dagen har passerat omärkt förbi o har tvättat upp det sista som vi ska ha med i packningen o vi har fyllt kylen åt dottern som stannar hemma.

Nu har jag precis fixat naglarna inför kommande dagar som ska spenderas i härliga Skåne. Vi åker i morgon o det ska bli skönt med miljöombyte. Vi har planerat in lite olika sevärdheter o ett besök på Kivik blir det i år igen. Måste ju köpa med lite billig dryck, mos, vin mm o fast jag inte äter socker får det ju ändå smakas av, behöver ju inte vräka i sig.

Nä. Nu får det gärna bli måndag lunch så vi kan åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar