lördag 20 augusti 2016

Familjekväll.


Underbart väder med värmande sol. En toppenskön kväll.


När gubben hade slutat jobbet igår fredag åkte hela familjen ner till Göteborg för att gå till Liseberg.
Det är fritt inträde hela veckan efter 17 så vi passade på.

Tanken var inte att spendera hela barnbidraget på en kväll o det har nog aldrig varit så billigt för oss att besöka just en nöjespark o gjorde endast åt 377 kr o då är åkattraktioner, mat åt barnen (3 st)
o parkering inräknad.
Slå det om ni kan?

Oscar åkte 3 attraktioner.
Bilar i luften (vet ej vad den heter) i Kaninlandet.
Sagoslottet
o
Karusell (gratis)
Sprang sen givetvis högt o lågt o kikade på allt, ville åka de mest tuffa attraktionerna o det var svårt för honom att förstå att han är för liten.
Han sa hela tiden: Nästa år.. när jag är stor!

Oscar är överlycklig som fick storasysters popcorn.


Mina fina åker Sagoslottet.


Karusellåkning.

Jag är sjukt faschinerad av alla som vågar åka de mest häftiga attraktioner, jag åker själv ingenting o förstår inte hur man kan utsätta sig för ex Helix eller Atmos Fear?
Men häftigt ser det ut.
Någon gång ska jag också åka, typ Farfars bilar.

Efter 4 timmar i parken var det dags att bege sig hemåt.
Vi somnade alla 3 i samma säng.

2 kommentarer:

  1. Mysigt, ska dit i morgon om vädret tillåter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg på Insta att ni är där.. men ni skulle ha gått efter 17. Gratis inträde då ;)

      Radera