lördag 13 augusti 2016

Nya mattor.

I veckan hade Jotex rea, 30% på ALLA mattor.

Vi hade länge pratat om att köpa ny köksmatta o slog till.
Passade även på att köpa fler mattor så totalt blev det 4 stycken.

Visste om en matta som jag länge kikat på men hade ingen aning om den skulle
passa in i köket men jisses så bra det blev.
Är så nöjd o gubben min likaså.


Visst är den snygg?


Gillar mönstret o det avvikande med röd kant.
Det gör att den drar ögonen till sig.


Klassisk trasmatta som
är lätt att hålla ren o som inte går ut tiden.



Mattan sedd från andra hållet i köket.




Den vita mattan ska vara i hallen som är så mörk men får vänta
tills jag köpt ett litet bord som ska vara till.
Den gråa trasmattan ska jag ha i sovrummet jämte min sida.
Den djurmönstrade är till dotterns rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar