torsdag 25 augusti 2016

Jösses...

Oj oj vilken vecka.. det har varit sjukstuga o är fortfarande.
Vi måste ha drabbats av någon influensa eller så har Oscars dagisbakterier knäckt oss helt?

Oscar har bara lite hosta kvar men syrran hans o jag har varit helt däckade.
Igår hade jag frossa med över 39 graders feber, ont i varje ben i kroppen. Låg i sängen eller satt i fåtöljen hela dagen. Om jag ligger för länge så får jag ont i huvudet o det hade jag ju redan men det blir lätt värre.
Orkade ta mig en dusch senare på kvällen men vid 21 gick jag till sängs igen.

Idag har tempen kommit o gått hela dagen.
Hostan sitter i o det gör ont i hela överkroppen nu när jag hostar.

Så fort jag gör något så blir jag svettig, så svettig så att t o m trosorna blir blöta.
Hatar att vara svettig.

Nu vill jag bara bli frisk från detta så jag får lite energi.
Som tur är så har jag ändå haft lite sällskap av båda barnen.


Oscar kikar på mobilen medan syrran hans o jag vilar på nedervåningen.



Fläkten fixade dottern fram åt mig igår när jag var som sämst.. den har varit på sen dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar