tisdag 11 oktober 2016

Jakten på gardiner fortsätter.

Förra veckan kom Jotex.se julkatalog.
Finns mycket fint i den men jag är på jakt efter gardiner.

Vet inte hur många gånger jag bläddrat igenom den o kikat på nätet på deras sida för att hitta just gardiner. Behöver likadana gardiner till 2 fönster då vi har vardagsrum o kök ihop.
Öppen planlösning.

De jag hittar är så ofantligt dyra o har inte lust att slänga ut närmare 700 kr på gardiner.

Letandet fortsätter o har DU tips så säg till om vart jag kan hitta till bra pris.


Brukar alltid hitta massa saker till jul som jag vill ha från Jotex
men inte denna gången.

En av mina favoritbilder från julen 2015 på Instagram.
Detta är taget på juldagen o dags att åka iväg för firande med kusiner.


Längtar du efter julen?
Är du en sådan som pyntar högt o lågt eller inget alls kanske?
Längtar som en tok tills det är dags att börja pynta i huset vi bor i nu.
Kliar lite i fingrarna.
Men först måste jag hitta gardiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar