onsdag 5 oktober 2016

Kärlek till en ask.

Du har väl inte missat att jag finns på Instagram under namnet
radhus.ett.noll

Där lägger jag in bilder på inredningen från vårat hem.
Om du inte kikat där så gör det o när du ändå är inne så kan du börja följa mig,
skulle göra mig glad.

Igår handlade mannen o jag på Citygross, för mig var det jättestort då jag inte handlat på em sen jag blev sjuk. Vill dock inte gå till Maxi för risken att träffa någon jag känner.

I alla fall.
Hittade den söta lilla träasken på rea.
50% rabatt o den fick följa med hem.


Älskar redan asken o för 37 kr var det lätt att plocka ner den i vagnen.


Nu står den på byrån i hallen med ett annat kap. Den gråa vasen.
5 kr kostade vasen på Eko för något år sen o den är en stor favorit.


Kvällsljus i vårt hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar