måndag 3 oktober 2016

Weekend & Fantomen.

Ny vecka är här o helgen som var gick riktigt fort, för fort.

I fredags styrde vi bilen mot huvudstaden för att spendera 2 nätter på hotell mannen o jag.

Vi hade bokat hotell via Coop hotellpremie o får 2 nätter inklusive frukost för ca1600 kr för 2.

Denna gången blev det ett hotell i Bromma, anledningen till just Bromma är att vi inte vill bo mitt i centrum plus att vi kunde se flygplan starta/landa då flygplatsen låg precis bredvid o vi som gillar plan hade mycket att titta på.

Rummet o jag föredrar dusch, att stå där länge i värmen utan att behöva tänka på vattenkostnader.

Lobbyn på plan 5 som vi hade rum på.
Utanför fönstret ser man trafikledartornet till flygplatsen.

Som ni ser så är planen nära, detta kortet är utan zoom o du ser planet lite längre upp i bilden.

Ett redigt snyggt bord som gärna hade fått följa med hem.

En tripp till "Mall of Scandinavia" hann vi med men det var stort.. för stort.
Fick nästan lite panik men efter en paus så blev det bättre.

Choklad.. choklad i stora lass.
Älskar Lindt men köpte inget till mig. Barnvakterna, dottern o hennes pojkvän fick
lite choklad som tack för hjälpen.

Redo för middag på hotellets restaurang, Ceasarsallad med kyckling smakade ljuvligt gott innan det var dags att bege sig mot Cirkus.

Väntan är över. 1 år tidigare hade vi bokat biljetter.

Kortet är taget precis vid insläppet o vi hade platser längst fram, framför dem på kortet.

Denna kronan var urläcker o hade stor inverkan på musikalen, hur vill jag inte säga för jag tycker du kan åka dit o se.

Tack för en magisk kväll.
En kväll att spara i minnesbanken.

Fantastisk uppsättning med grym talang.


Att få se sin idol är fantastiskt.
Detta var 6e gången jag såg Peter Jöback o snart släpper han en CD
o hoppas på konsert efter det o då bokar jag biljetter.

Hade en underbar helg o vi har skrattat, pratat, myst, kramats, pussats o verkligen tagit vara på både tiden o varann. Shoppat, promenerat o ätit gott.
Nästa gång vi åker till Stockholm så tar vi med barnen o sover i City för att shoppa loss i butikerna o se alla sevärdheter men innan dess får vi åka på en vår-resa mannen o jag.


6 kommentarer:

  1. Jag var också där i lördags och det var en helt fantastisk föreställning! Värd varenda krona!
    /Anna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul!! Så du var också där, samma kväll! Hade ni bra platser?
      Visst var den värd varje krona :) underbar musikal!!

      Ps:Jag är lite nyfiken på vem du är Anna, har du möjligen en blogg som jag kan få kika i?
      /Hanna

      Radera
  2. Vi satt på rad tre i mitten så det var verkligen kanonplatser!
    Jag har ingen blogg som du kan följa men jag läser gärna din, tycker den är trevlig.
    /Anna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra platser ni hade o kanske såg du mig?
      Är fortfarande nyfiken på vem du är men glad att du gillar det jag skriver.
      Ha en bra kväll, Hanna :)

      Radera
  3. Lät som en fantastiks weekend. Bara att planerna nästa nu då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var helt underbar o tänk att det är en vecka sen redan. Tiden går fort!
      Får se vad vi hittar på till våren? Har ännu inga förslag men har ju lite tid på mig.
      Kram

      Radera