onsdag 12 oktober 2016

Jullängtan & Föräldramöte.

Om en stund kommer mina 2 killar hem.
Jag laddar med en fetkaffe (kaffe, kokosolja o grädde) med kanelsmak o kikar in för ett inlägg medan potatisen kokar på spisen.

Ikväll är det Föräldramöte på Förskolan.
Är lite nervös för jag har ännu INTE varit på förskolan sen Oscar bytte efter semestern.
Jag har inte haft styrkan då jag varit sjuk men känner kraften återkomma o vill gärna gå med ikväll.
Ska bli kul att se hur det ser ut där han, min lille kille spenderar dagarna.


Längtan blir starkare o starkare efter jul (ännu inte hittat gardiner). 
Idag visade även dottern mig att julsakerna på IKEA har börjat plockas fram o är extra nyfiken på doftljusen som luktar pepparkakor o lussebulle (hatar annars doftljus men man kan väl ändra sig).
Till helgen kanske jag får med mig min gubbe dit?
Men då är det även Bo-mässa i stan o vi har fribiljetter men IKEA lockar mer, eller?


Var ju bara tvungen att köpa dessa idag. 2 jultidningar att frossa i.
Dessa ska jag läsa ikväll i lugn o ro när Lillkillen lagt sig.

2 kommentarer:

  1. Jag kollade ju efter jultidningar idag när jag handla. Hittade inga här. Får ta och kolla i Gbg på fredag när jag åker dit efter jobbet.
    Tyvärr inga tips på julgardiner, möjligen klädkällaren som ligger en bit utanför GBG. En dagstripp om ni tar Ikea vid Bäckebol, ligger en liten bit därifrån. Fast jag har för mig att ni åker till Kållered.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi brukar åka till Kållered, helt rätt. Kanske kan hitta några på IKEA?
      Letandet fortsätter o dina tidningar hittar du nog också. Kram

      Radera