lördag 22 oktober 2016

Pyssel från Adlibris.

För någon vecka sedan surfade jag runt på nätet för att hitta stansar.
Har lite olika diy projekt på gång bla till jul.
Ville ha lite olika storlekar men tyckte allt var för dyrt.
Panduro som annars har väldigt mycket var på tok för dyra.

Så dök Adlibris upp i flödet & jag blev förvånad men jisses vad pysselmaterial de har.
De har absolut inte bara böcker. Det är även väldigt bra priser.

Stansen jag var ute efter kostar 189 kr på Panduro.
Likadan stans på Adlibris kostade 69 kr.
Jag hade tur att det nu är kampanj på en del stansar vilket för mig blev fynd.



Allt på bilden fick jag för 255 kr.
4 stansar i olika storlekar
2 paket fjädrar
1 garn
1 paket etiketter

4 olika cirkelformade stansar som klipper i papper.
Vad jag ska göra märker du när det närmar sig jul.



Passade även på att köpa Pärlhönsfjädrar till ett diy.
Har länge funderat på att göra en fjäderlampa o nu har jag materiallet.
25 kr/påse o det är 100 fjädrar i varje.



Fick 2 olika leveranser från Adlibris o i varje paket låg det ett "prova-på-kit"
med ett garn & en stans. Det ska nog komma till användning detta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar