måndag 17 oktober 2016

Ny vecka i pyjamas.

Helgen är över o måndagen är här.
Oscar är ledig med mig i 2 dagar o idag har han sprungit i pyjamas hela dagen, nu i em tog vi varsin dusch (varmvatten har varit avstängd på dagen) o bytte till annan pyjamas ha ha ha..

Vädret är grått o regnigt så det är helt ok att mysa hela dagen.
Vi har städat, lagat middag o vilat.
Nu kör vi en maskin tvätt.
Inga stora kraftansträngningar men vad gör det?

Snart kommer moster o morfar på en kaffe.
Ska bli trevligt att träffa dem, inte setts på ett tag.


Lördagens middag.
Smörgåstårta på LCHF bröd som jag bakat själv.
Lite festligare än fredagens chiapudding (då familjen åt pizza).



Oscar testar sina nya tofflor, spelar gitarr o headbangar.
Han pappa är hårdrockare o har sjungit i band så arvet går vidare.


I morgon kommer ännu en oplanerad dag, jag måste dock ringa VCT för jag har ett finger som krånglar o gör ont (ska se om jag kan få en bild på fingret).
Det har varit till besvär i flera veckor men jag som jobbar inom vården ringer ju inte i "onödan"
men känner att nu är det dags.
Är bara rädd för vad som ska hända?
Amputation är väl värst... men hoppas det inte går så långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar