måndag 31 oktober 2016

Minne & inredning.

Hej alla vänner, det var nu ett tag sen jag skrev o det har inte varit meningen.
Har haft mycket på gång så bloggen har kommit i 2a hand men nu är jag här :)

Veckan som gått har verkligen bara rullat förbi o det är 1 vecka närmare Advent o allt julmys.
I morgon är det 1a november o snart får man pynta.
Längtar du?

I helgen som gick åkte vi till Ikea för att köpa en ny hallmöbel.
Förstår inte varför hallen alltid kommer i sista hand när det kommer till inredning?

Vi vill inte heller borra till höger o vänster när det är så pass nybyggt hus.
Vi har ju bara bott här i 6 mån o vi har väldigt lite uppsatt än.

Anledningen är också att man vill ha rätt sak på rätt plats.

Fick tag på möbeln på Ikea som vi tänkt.
Köpte även en säng till Oscar men visar bild i senare inlägg.

Ikea är kul o tänkte även kika på lite julsaker men när jag väl gick där så hade jag ingen lust
ha ha ha. Köpte inte ens ljus. Det får vänta tills vi åker till Ullared.



Ramen köpte jag äntligen.
Har ramat in en papperspåse som finns på hotell för tvätt.
Tog med den från senaste resan då vi såg "Fantomen" & det blir en rolig detalj
i badrummet samtidigt som det är ett minne.
Häftig va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar