lördag 22 oktober 2016

Loppis.

Idag besökte vi Blå & Rosa husets loppis i Frufällan.
Vi var egentligen inte ute efter något särskilt utan bara åkte dit för att kika.

Jag gillar loppisar men tycker det inger en så rörig upplevelse.
Visst kan man hitta fina billiga fynd (om man letar) men bland alla fynd är det bara en
MASSA skräp, bokstavligen.

Jag tycker det är svårt att hitta något men samtidigt har jag inte tålamod till att leta heller.

Tro det eller ej så hittade jag 2 fynd.


Med mig hem fick dessa 2 följa med.
En piedestal samt en förvaring för frukt/grönsaker.
Funderar på att spraya den i guldfärg men får se?



Har länge letat efter en piedestal då jag vill skydda golven för större krukor,
samtidigt tycker jag att det är snyggt.
För 150 kr kommer den göra sig fin här hemma med lite ny färg på.
Hoppas kunna slipa lite ute nästa vecka för att sen måla.

Har du tips på någon bra loppis i Boråsområdet så tjoa till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar