söndag 23 oktober 2016

Nu har jag börjat...

Idag utsattes jag för en utmaning, jag besökte jobbet.
Mer om det i ett annat inlägg men när jag kom hem så gick killarna upp för att vila.
Jag orkade helt enkelt inte lägga mig så jag satte mig med Spotify o gav mig på lite pyssel.

Såå skönt att bara sitta för sig själv, i lugnet o med mina egna tankar.
Avkopplande.



Den klassiska garnbollen med lite lättare hjälpmedel än klippt kartong
som man hade på skolan.
Hittade dessa på TGR för under 20-lappen.


Tänkte göra vita till jul i olika storlekar
för att hänga i Oscars fönster som snöbollar.


Tomteluvor som jag testade på.
Ska köpa lite olika garner för att variera färgerna för jul är inte bara rött.

Här är ännu ett test.
Ska köpa lite olika julfärger för att göra girlanger.

1 kommentar:

  1. Mysigt att pyssla lite. Jag har börjat att göra en luva. Men hade så tunt garn att jag tröttna. Får köpa nått tjockare garn. Söta blev dom.
    KRam

    SvaraRadera