onsdag 28 september 2016

Före-under-efter.

Jag går inte till frisören.
Jag kan klippa mig själv.
(har självlockigt hår så syns inte så mycket om jag missar ha ha).
Emellanåt klipper min syster mig.

Jag unnar mig färg några gånger/år men brukar låta håret "vila" mellan gångerna o använder olja som skydd o shampo av dyrare slag, inte varje dag men 2 gr/v.

Borde unna mig ett besök hos en frisör men känner mig nöjd med vad jag själv kan göra än så länge.


Råttfärgat o blekt av sommarsolen.
Lite svårt att ta kort på huvudet på sig själv så ber om ursäkt för bildkvaliteten.


Hårfärgen är i och den mörknar under tiden.


Nyfärgat rött hår, älskar färgen.
Känner mig fin i håret o är nöjd som tusan.
En annan bild när jag är iordninggjord får vänta men det kommer.


Använde mig av denna färgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar