fredag 9 september 2016

Hålla koll..

... ja, nu är det dags att hålla koll igen.
Hålla koll på alla olika datum, scheman, nöjen o tider.

Som tidigare år (5) så har jag beställt min personliga almanacka på just Personlig almanacka

Där får du designa den helt efter dina önskemål.
Du kan välja storlek, framsida, baksida, färg på bården upptill, kolummer mm mm

Om du är sugen på att beställa en så har jag en kod som ger dig 10% rabatt.
Skriv en kommentar här i bloggen så är det just du som får rabatten för det gäller först till kvarn
& endast till EN.


Supernöjd med min nya almanacka
& kul att man får med lite olika klistermärken för att pimpa lite.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin almanacka som du har designat! Jag vill gärna prova också :)
    /Anna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna!
      Visst är den fin.. är supernöjd!
      Kul att du vill göra din egna & här är koden: U-LXHT-ECSB
      Den är gilltig t o m 1 nov 2016
      //Hanna

      Radera